Consultor tekee Valtorille asiakkaiden osallistamisen toimintamallin

Osana palvelukehitystään Valtorin tavoitteena on lisätä asiakkaiden suunnitelmallista osallistamista tuotteistettujen palvelujen kehittämiseen yhteiskehityksen keinoin. Tähän tarkoitukseen Valtori tilasi Consultorilta asiakkaidensa osallistamisen toimintamallin kehittämisen sekä sen käyttöönoton.

Valtorin asiakkaat halutaan mukaan palvelujen suunnitteluun ja kehittämiseen. Projektissa  Valtorille kehitetään asiakkaiden osallistamisen toimintamalli palvelujen kehittämiseen sekä perusperiaatteet, mittarit ja menetelmät asiakkaiden osallistamiseen. Projektin aikana aloitetaan myös toimintamallin jalkauttaminen Valtorin organisaatioon.

”Valtori on Consultorin vanha asiakas ja olemme toimittaneet heille aiemmin muun muassa projektihallintapalveluita; on hienoa päästä tekemään yhteistyötä myös palvelumuotoiluun ja asiakkaiden osallistamiseen liittyen”, toteaa projektista vastaava Johtava konsultti Pekka Ryhänen.

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori tuottaa valtionhallinnon toimialariippumattomat ict-palvelut sekä korkean varautumisen ja turvallisuuden vaatimukset täyttäviä tieto- ja viestintäteknisiä palveluja ja integraatiopalveluja. Valtorin asiakkaina ovat kaikki valtionhallinnon organisaatiot. Valtorilla työskentelee lähes 1150 henkilöä.

Lisätietoja:

Ei hakutuloksia